Jak to u nás chodí?

Zaujala Vás některá naše akce, přednáška, seminář, kurz nebo konzultace?

Chcete se zúčastnit?

 

Zde pro Vás máme jednoduchý návod, jak postupovat:

1) vyberte požadovanou akci na našich stránkách: https://avalonuh.cz/program-akci/

2) rozklikněte danou akci

3) na stránce o akci se dozvíte bližší informace, níže je pak uveden v zeleném rámečku webový formulář

4) vyplňte tento webový formulář s uvedením: Vaše jméno, příjmení, telefonní číslo, emailová adresa, (dále pak případně počet vstupenek nebo konkrétní čas konzultace)

5) po odeslání Vám v nejbližší době přijdou na Váš email pokyny k platbě

6) jakmile obdržíme vaši platbu, zašleme Vám potvrzovací email o přijetí platby

7) ... a už se můžeme jen společně TĚŠIT 🙂

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 732 354 898 nebo na emailu info@avalonuh.cz nebo avalon-uh@seznam.cz

Registrace je platná tři pracovní dny, během kterých je nutné provést platbu na účet MONETA Money banka, č. ú.: 244058938/0600 nebo v hotovosti centru AVALON UH, dle instrukcí v potvrzovacím e-mailu.

Registrace/objednávka akce nabývá platnosti dnem, kdy je platba připsána na účet centra AVALON UH nebo uhrazena v hotovosti na pokladně centra AVALON UH.

Výše vstupného za danou akci je určena v programu akcí na www.avalonuh.cz. Cena je rozdílná v závislosti na datu úhrady, zda se jedná o cenu v předprodeji či bezprostředně před danou akcí.

Datum úhrady je den připsání na příslušný účet nebo den platby na pokladně v centru AVALON UH.

 

Co dělat pokud se akce nemůžete zúčastnit - storno podmínky?

Dejte nám co nejdříve vědět emailem (info@avalonuh.cz) nebo telefonicky (tel. 732 354 898).

Zaplacením klient potvrzuje svou účast na akci a částka je nevratná a nepřenosná na jinou akci. V případě, že klient onemocní nebo z jiných vážných důvodů se akce nemůže zúčastnit, je možné, aby si za sebe sjednal náhradního účastníka, jehož jméno a příjmení centru AVALON UH nahlásí nejpozději 2 dny před konáním akce.

V případě, že dojde ke zrušení akce ze strany centra AVALON UH nebo ze strany přednášejícího či účinkujícího, má centrum AVALON UH povinnost přihlášené klienty včas informovat a všechny zaplacené platby vrátit zpět na účet klienta nebo v hotovosti, dle formy zaplacení.

V případě přesunu akce na jiný termín opět klienty včas informujeme o novém termínu. Pro tyto případy požadujeme telefonický a e-mailový kontakt na každého přihlášeného klienta. 
Bude-li akce znemožněna v důsledku nepředvídané nebo neodvratitelné události, ležící mimo smluvní strany (přírodní katastrofa, epidemie, havárie, úřední zákaz, apod.) a bude zajištěn náhradní termín, vstupné se nevrací.

Tyto podmínky jsou stanoveny s ohledem na úspěšné konání každé pořádané akce a zajištění spokojenosti všech tří zúčastněných stran Přednášejícího, všech Klientů a Organizátora akcí.

Co dělat, pokud nepřijdou pokyny k platbě či potvrzení o zaplacení?

Registrace, potvrzení plateb a emaily vždy vyřizujeme ručně, můžete se tedy stát, že se email někam zatoulal nebo zapadl (zkontrolujte v emailu i složku "Hromadné" nebo "Spam"). V případě, že se email ztratil někde ve vesmíru, dejte nám vědět na info@avalonuh.cz nebo na tel. 732 354 898 a zašleme Vám nově vše potřebné 🙂

Co dělat, pokud chcete přiobjednat více míst?

V případě, že se k Vám budou chtít na naše akce přidat vaši známí, přátelé, jednoduše vyplňte opět objednávkový formulář s počtem požadovaných míst nebo zavolejte na tel. 732 354 898 nebo napište na info@avalonuh.cz.

 

Za centrum AVALON UH Karla Pukovcová.