Jak to u nás chodí?
Zaujala Vás některá naše akce, přednáška, seminář, kurz nebo konzultace?
Chcete se zúčastnit?
Zde pro Vás máme jednoduchý návod, jak postupovat:
1) vyberte požadovanou akci na našich stránkách: https://avalonuh.cz/program-akci/
2) rozklikněte danou akci
3) na stránce o akci se dozvíte bližší informace, níže je pak uveden v zeleném rámečku webový formulář
4) vyplňte tento webový formulář s uvedením: vaše jméno, příjmení, telefonní číslo, emailová adresa, (dále pak případně počet míst nebo konkrétní čas konzultace)
5) po odeslání vám v nejbližší době přijdou na váš email pokyny k platbě
6) jakmile obdržíme vaši platbu, zašleme vám potvrzovací email o přijetí platby
7) ... a už se můžeme jen společně TĚŠIT 🙂
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 732 354 898 nebo na emailu info@avalonuh.cz nebo avalon-uh@seznam.cz
Registrace je platná tři dny, během kterých je nutné provést platbu na účet č. 342019852/0300 nebo v hotovosti centru AVALON UH, dle instrukcí v potvrzovacím e-mailu.
Registrace/objednávka akce nabývá platnosti dnem, kdy je platba připsána na účet centra AVALON UH nebo uhrazena v hotovosti na pokladně centra AVALON UH.
Výše vstupného za danou akci je určena v programu akcí na www.avalonuh.cz. Cena je rozdílná v závislosti na datu úhrady, zda se jedná o cenu v předprodeji či bezprostředně před danou akcí.
Datum úhrady je den připsání na příslušný účet nebo den platby na pokladně v centru AVALON UH.
Co dělat pokud se akce nemůžete zúčastnit - storno podmínky?
Dejte nám co nejdříve vědět emailem (info@avalonuh.cz) nebo telefonicky (tel. 732 354 898).
Zaplacením klient potvrzuje svou účast na akci a částka je nevratná a nepřenosná na jinou akci. V případě, že klient onemocní nebo z jiných vážných důvodů se akce nemůže zúčastnit, je možné, aby si za sebe sjednal náhradního účastníka, jehož jméno a příjmení centru AVALON UH nahlásí nejpozději 2 dny před konáním akce.
V případě, že dojde ke zrušení akce ze strany centra AVALON UH nebo ze strany přednášejícího či účinkujícího, má centrum AVALON UH povinnost přihlášené klienty včas informovat a všechny zaplacené platby vrátit zpět na účet klienta nebo v hotovosti, dle formy zaplacení.
V případě přesunu akce na jiný termín klienty včas informujeme o novém termínu. Pro tyto případy požadujeme telefonický a e-mailový kontakt na každého přihlášeného klienta.
Bude-li akce znemožněna v důsledku nepředvídané nebo neodvratitelné události, ležící mimo smluvní strany (přírodní katastrofa, epidemie, havárie, úřední zákaz, apod.) a bude zajištěn náhradní termín, vstupné se nevrací.
Tyto podmínky jsou stanoveny s ohledem na úspěšné konání každé pořádané akce a zajištění spokojenosti všech tří zúčastněných stran - Přednášejícího, všech Klientů a Organizátora akcí.
Co dělat, pokud nepřijdou pokyny k platbě či potvrzení o zaplacení?
Registrace, potvrzení plateb a emaily vždy vyřizujeme ručně, můžete se tedy stát, že se email někam zatoulal nebo zapadl (zkontrolujte v emailu i složku "Hromadné" nebo "Spam"). V případě, že se email ztratil někde ve vesmíru, dejte nám vědět na info@avalonuh.cz nebo na tel. 732 354 898 a zašleme vám nově vše potřebné 🙂
Co dělat, pokud chcete přiobjednat více míst?
V případě, že se k vám budou chtít na naše akce přidat vaši známí, přátelé, jednoduše vyplňte opět objednávkový formulář s počtem požadovaných míst nebo zavolejte na tel. 732 354 898 nebo napište na info@avalonuh.cz.
Za centrum AVALON UH Karla Pukovcová.